Alles 25-års baluns!

 
I lördags va jag bjuden på feeest. Alexandra har fyllt 25, så de va lokalfest med massa lekar och dricka! Och sjuuukt goda pizzabullar! Hur många åt vi Cissi? :)
 
Nån cider hemma hos mig innan avfärd.
 
 
Bästa laget!
 
 
Mingel!
 
 
Kvällen slutade på Boom Boom Room, lite dans och nån mer drink. Jag va endå rätt städad när jag kom hem, dock mådde jag riktigt dåligt igår. Jag va inte käääkig, men ont i huvudet och sliten. 
 
TACK ALEXANDRA FÖR EN BRA BALUNS!!
 
P.S Vem vann?
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack själv för att du kom!! Ännu mera tack för att du tog så fina bilder ❤️❤️❤️❤️ Angående vinsten ska jag kolla upp detta genast 🥇

2018-03-12 @ 14:59:39
Postat av: Cissi

Jag åt nog minst 8 st.. hahah!

2018-03-18 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0