Paulinas överrasknings-kalas-fika!

 
I söndags var de överrasknings-kalas för min älskade skitis! Mest för att hon fyllt 30, men även för att de snart kommer en liten lillskitis mä. <3
 
Jag hade planerat i nästan 2 månader och jag va såååå nervös. Jag lurade henne att vi skulle fika med mormor och morfar hemma hos mamma vid 15. Och de va de enda hon sa sen under eftermiddagen, "Var är Henny och Gert-arne?", "Kommer inte Henny och Gert-arne?"... haha!
 
Det va ett gott gäng tjejer som va med och överraskade och hon fick väldigt fina paket. Det bjöds på marängswiss och en liten frågetävling som jag hade gjort. Där Ika blev vinnaren. :)
 
 
 
Jag hade pyntat borden med massa foton på Paulina. 
 
 
Paulina, Alexandra och Cecilia
 
 
Lille Alfie fick vara med tjejerna.
 
 
Ika och Josse! Med lille Melker!
 
 
Malin!
 
 
En helt underbar eftermiddag <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0