Angelicas 30års fest (mobilbilder)

 
Hejsan hoppsan!
 
I lördags var det 30 års fest i Fyllinge för min älskade babe! 
 
Allt dukat i guldtema, helt i min smak! Och maten va såååå god!!!!! Kycklingspett, potatisgratäng, sallad, sås, vitlöksbröd och nått annat bröd med ost i! Muuuumma!!! Och massa god dricka. ;) Jag stod för lekarna som också blev uppskattade! Sen bjöds det på dans, eller nått som man kan kalla för dans. Haha! Meeeen så roligt jag hade! Hur lyckat som helst! Tack min bästa babe för allt du ordnat så fint!!
 
Här kommer bilderna jag tog med min mobil, så får ni kamerabilderna i ett annat inlägg. :)
 
Jag och Cissi tog en cider innan det va dags att åka dit.
 
 
Min finaste vackraste babe! I en helt fantastisk klänning!!
 
 
Jag och Adde hittade de andra rummet! Och viiilket ös!!
 
 
Maten!
 
 
Cissi hamnade mellan två snyggingar!
 
 
Skitis <3
 
 
Här vet jag inte riktigt vad som hände, men roligt hade vi nog!
 
 
Gott häng!
 
 
En väldans trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0