2 lediga dagar!

 
Hejsan hoppsan!
 
Denna veckan har jag haft turen att få vara ledig två dagar. I tisdags var jag och gjorde mina naglar kl 8 och sen gjorde jag fransarna kl 10, så en riktig emeliedag! Bidde såååå fancy!!!
 
 
Lite halv tjåddig bild, men attans fina fransar!
 
Sen i onsdags var det morgonmöte på jobbet mellan 7-10, men efter det så stannade några damer kvar och vi fikade med fikan våran chef köpt. Så himla mysigt! Efter det så handlade jag och Kajsa på Maxi för att sen spendera hela dagen tillsammans. Helt underbart! Mamma kom o joinade oss. testade sån black heads mask. Det gjorde inte så ont på mig, hade nog tagit för tjockt lager, men Kajsa hade problem. Vi såg dock helt mörbultade ut sen. Sen efter det kom Cissi med barnen och vi fikade, lekte och spelade Super Mario. Kvällen rundades av med att jag och Kajsa åt tacos, kollade på tv och blonderade Kajsas hår. Gick jäääättebra!!!! (läs om man vill se ut som en kyckling) Hahaha!
 
 
Kajsa får bjuda på denna, ska hon tvunget sticka fram huvudet när jag tar foto på Agnes och Andreas därbak så får hon ta det. :)
 
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0