5 januari 2017

 
 
Nu är de nytt år och nya möjligheter och sån skit! På lördag börjar jag jobba efter 4 månader!!!!!!! I 4 månader har jag varit borta från gigis. Det är helt sjukt va tiden går fort! Men nu är de dags att komma in i rutinerna igen. Som tur e är de med Kajsis jag jobbar med på lördag! 
 
På nyårsafton va de lugn middag med Angelica och Mucahit. Dock så fick Mucahit gå o lägga sig, han va sjuk. Så han sov igenom hela tolvslaget. Haha! Så jag och Angelica skålade in de nya året hemma hos min mamma. Så festligt!
 
Eftersom de va så lugnt och stilla och vi kom i säng i tid så fick vi må bra dagen efter. Det blev mysbrunch och filmmys hela dagen med Angelica och Mucahit. Sen festade vi till de med buffé a la emelie på kvällen. Helt jävla underbart sätt att börja det nya året!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0