Cissis 30 års baluns

 
Min bästa Cecilia fyllde 30 år den 22 januari, så för nån helg sen så hade hon lite 30-års baluns. Det bjöds på välkomsdrink och massa plockemat. Ost och korv och maaaassa annat gotte! Attans festligt! Jag gjorde en lite musikfrågetävling, en låt från varje år från 1987 och framåt.
 
Min bästa Kajsis och Babe <3
 
 
Värdinnan med välkomsdrinken!
 
 
Alla samlade för frågetävlingen!
 
 
Min klippa!
 
 
Finaste födelsedagsbarnet med sin tiara! :)
 
 
Sen gjorde vi "heads up".
 
 
Tårtan! Rysk banantårta!!!!! Muuuumma!
 
 
Kajsa och Mucahit hade tävling med att slå varandra på händerna. Haha!
 
 
Mucahit och Emilio!
 
 
The Bostans!
 
 
Något inzoomad! Haha!
 
 
Lite bättre så!
 
 
Tack för en trevlig kväll fina Cecilia! Och som du så käckt sa när jag gick, att de va lite förfesten till min fest! Gosenisse! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Taack själv för att ni kom och förgyllde min dag ❤❤

2017-02-06 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0