Alla hjärtans dag!

 
Igår var det ju alla hjärtans dag och det skulle vi inte fira enligt Mucahit. Det hette att man inte behöver fira det när man är gift. Jag jobbade hela dagen så tänkte okej, skitsamma.
 
Jag gjorde lite fint till han när han kom hem från jobbet i måndags istället, jag va endå ledig.
 
 
Men som han hade lurat mig.. Igår eftermiddags fick jag blombud på jobbet, tre röda rosor!
 
 
Sen hämtade han mig efter jobbet och förklarade att jag skulle duscha och byta om för kl 21.00 skulle vi vara istan. Jag gjorde mig iordning så drack vi ett glas rött.
 
 
Sen kom vår chaufför (läs Mehmet) och hämtade oss, körde oss till stan. Vi gick till Fridolfs där Mucahit bjöd mig på tre rätters.
 
Till förrätt! Vitlöksmarinerade sniglar!
 
 
Till varmrätt! Lamm med potatisgratäng!
 
 
Till efterrätt delade vi på nått med sorbet och vitchokladmousse.
 
 
Allt var helt fantastiskt gott och sååå mysigt! Han lyckades verkligen överraska mig! Världens bästa man! Och sist men inte minst fick jag ett presentkort hos LookbyLinn på 500.-! Halledaaa alltsååå! Han är såå bäst!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHH så mysigt ni verkar ha haft de!! det var du värd <3<3<3<3<3

2017-02-16 @ 11:33:00
Postat av: KAJSA

Ojj, kommentaren var från mig hahah..

2017-02-16 @ 11:33:19
Postat av: KAJSA

Ojj, kommentaren var från mig hahah..

2017-02-16 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0