Ullis och Leifs 90-års baluns.

 
Förr förra helgen var jag på 90-års baluns, Ullis fyllde 30 och hennes pappa 60. En attans trevlig kväll som slutade på stan.
 
Det serverades massa dricka och väldans trevliga smörgåstårtor. Muuuumma!
 
Jag som jobbade skulle absolut iiiiinte med in till stan, men jag hamnade på Mårtensson endå. Fattar inte hur ;)
 
På Mårtensson tappade jag bort min damer och hamnade med Mucahit och hans kompisar som va ute. :)
 
Så jag och Mucahit tog taxi hem tillsammans, men på torget så köpte jag mig en stor tallrik potatismos med extra ketchup och extra rostad lök. Och det åt jag gott i soffan när jag kom hem. Jag måste varit hungrig då jag vaknade med två brännblåsor på tungan dagen efter. Haha!
 
Jag har tyvärr väldigt få bilder från kvällen, hade inte min kamera med mig. Men vi får ta dom jag hade. :)
 
 
Det finns dock fler bilder på mig och Mucahit, vi tyckte vi va sååå snygga när jag tog dom, men höll inte riktigt med om det när jag kollade på dom dagen efter. :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0