1 november!

Hejsan allesammans! 💋

1 november nu alltsĂ„... Faaan va tiden gĂ„r fort, de va inte lĂ€ngesen de va sommar. Men men nu nĂ€rmar sig julen! Och deeee allesammans tycker jag Ă€r festligt! 🎄

Idag har jag varit pÄ stan och Àtit lunch med pappa, Kajsa och Björn. SÄ himla mysigt! Himla gosigt gÀng!

Sen kom Paulina pÄ kaffe pÄ eftermiddagen. Heeeelt perfekt dag!!

Lite random bilder pÄ detta! För som ni vet, inget inlÀgg utan bilder.

FrĂ„n en dag hemma hos Cissi med mina Ă€lskade favoriter! 💜

Jag o Mucahit mĂ„lade en kvĂ€ll! Huuur mysigt som helst! Ska mĂ„la mer! SĂ„ ni fĂ„r börja köpa tavlor sen. 😂

Förra lördagen kom Angelica, Hannah och Isabelle. Och Àven vi mÄlade!

Och Cissi kom med barnen pÄ bus eller godis.

Ha nu en festlig tisdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0