Bjagnes kalas!!!!!

 
Igår var de kalas hos Bjagnes!! Och sååååå jävla roligt jag hade!
 
Kvällen började med en tipspromenad, som jag vann!! Sååå stolt! Vann en flaska Kir.
 
Sen spelades det massa beerpong. Fick en jädra smäll av Agnes när hon slängde sig efter bollen och jag efter... så drog hon till mig i ansiktet med sin arm. Haha!
 
Sen bjöds det till en jävla massa dans och sång (läs skrik) i köket! Björn spelade Alla som inte dansar för mig och då va det hela igång.
 
Kvällens fråga: Varför gick aldrig pappa o lotta hem?
 
Dom bidde lite såsiga framåt slutet och satt och vilade länge o väl... sen när vi äntligen trodde dom gått så kom Lotta plötsligt tillbaka för att kissa.. då stod pappa utanför jättelänge.. sen satt dom på trappen utanför och väntade.. på vad vet vi inte... HHAHAHAHA men tillslut ringde Agnes taxi. Min pappa är så jävla bra!!!! Världens bästa JOESI!
 
Tyvärr inte mycket bilder.. men bjuder på dom jag har....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0