10 maj 2016

 
Hejsan!
 
Vi kör ett litet bildrace dagen till ära!
 
Alla mina presenter från när jag fyllde år.. Fick 18!!! st glas av dom glasen jag tjajat om i typ ett år! Och massa fina blommor, vas, ljuslykta, fransschampo och pengar. Jag blev så himla glad för allting!!
 
 
Här fick jag träffa Joline för första gången! Cissis nya bebis. Och såå go hon är!!!
 
 
Mina favoriter! Cissi, Gabbe och Emilia! 
 
 
Egobild!
 
 
Här var vi fiiiina! Min kusin hade white-party. Så vi hade varit och spraytanat oss hos Paulina och körde lite på beach-looken! Jag kaaaanske hade lite fel färg bara.. lite för mörk för min hud. :)
 
 
Världens coolaste pappa joesi!!! 
 
 
Alla redo och på gång!
 
 
Min bordsdate!
 
 
Min fantastiska faster och Joes!
 
 
The white-party blev ett bröllop! Så himla fint!
 
 
Egopose!
 
 
Dagen efter, fortfarande lite brun. :)
 
 
Med ett filter på orginalbilden så blev vi så här bruna! Hahah. men vi var nästan så bruna i verkligheten också.
 
 
Kolla modellen!
 
,
 
Me and papps!
 
 
Soooom jag älskar min turk!
 
 
Selfienissarna!
 
 
Mucahit tappade sin iphone på festen så jag tecknade nytt abbonnemang, så han fick en ny telefon. Och han va sååå social den kvällen. ;)
 
 
Fika hemma hos mina favoriter!
 
 
Jag och Mucahit fick ett ryck och ville förnya vår ballkong. Så det blev i blått, ny matta, ny stol, nya dynor, ny lykta och lite ljus. Allt för 200.- på Rusta! Bra affär!!
 
 
Myssöndag med min älskling!
 
 
Fick denna bilden skickad till mig, mamma va i Tyskland med sina jobbarkompisar. Jag tyckte att de va så himla fin bild på min älskade mamma mor!
 
 
Egoboostmåndag!
 
 
En gammal härlig bild på mig och Cissi.
 
 
Ännu en bild på oss från The white-party!
 
 
En pose i bilen!
 
 
One day at the gig!
 
 
Mysfika hemma hos Paulina i Oskarström!
 
 
Meeee!
 
 
 Have a nice day allesammans!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0