Bildregn!

 
I brist på annat så fortsätter här dagens bildvisning... för de är ju så festligt, eller hur?
 
En bild på mig och Mucahits systerson, Ceyhun! Min lille favorit! Han är nästan den enda i familjen som pratar engelska. Och riktigt bra engelska pratar han med. Blir så stolt!
 
 
Nyårsfin i Turkey!
 
 
Mucahits syskonbarn. <3 Ulas, Ceyhun och Elif!
 
 
Tillbaka på gig efter att ha varit i Turkiet över nyår. Gott att jobba med pappa joesi!
 
 
En onsdagsselfie påväg att göra nya fransar. :)
 
 
Och där var dom gjorda :)
 
 
Fredagsfeeling en morgon på gig.
 
 
En go bild på två goa damer. I samma blus o allt ;)
 
 
På drinkfest hemma hos Agnes och Björn.
 
 
Lasagne a la emelie! Filmmys med Angelica och Mucahit.
 
 
En gammal bild på mig och Cissi. Så jävla hårda vi ser ut. Jag ligger inne med en go pose.
 
 
Snyggo!
 
 
Kollage från drinkfesten hos Agnes och Björn.
 
 
Posenisse hemma i soffan!
 
 
Queeniskvällen hemma hos mig!
 
 
Vardagssnygg!! ;)
 
 
På väg till quiz på Harrys en torsdagkväll!
 
 
Gosenisse!
 
 
Dubbel gosenisse!
 
 
 
 
Midsommar 2010 på bodegan!
 
 
Lite perfect365 på denna bilden kanske.....
 
 
Alla hjärtans dag middag med Mucahit och Angelica. <3
 
 
Och en maaaassa vin på det!!!!!
 
 
En fin bild på mig och min man!
 
 
Och mina favoriter juuuu! Så jävla goa dom är!
 
 
Strike a pose at gigis!
 
 
Kassa-lager-knowhow-partej!
 
 
Jag uppskattar denna bilden på oss! Från 2013 tror jag....
 
 
Jag o Kajsa! #bästa
 
 
Ett kollage till min Rasmus när hon fyllde år! <3
 
 
En toaselfie är alltid bra att ha!
 
 
Lika så en på jobbet-selfie!
 
 
Ett kollage till världens bästa mamma mor på hennes födelsedag! Fan va jag älskar min mamma mor! Jävla stollemamma!
 
 
Gigantiska damer hemma hos mig på mat o lekar!
 
 
På Harrys med mamma, mormor, morfar, Mucahit och mormors syster Gittan!
 
 
Sååååå jävla braaaaa!!!! Döööör!
 
 
En riktig 90-tals klassiker på mig och mamma!
 
 
Ett litet kollage på min lilla familj!
 
 
Selfie på damerna igen!
 
 
Mina favoriter och snapchat!
 
 
Ett kollage till fina Jennifer på hennes bemärkelsedag!
 
 
Vardagsrumsselfie!
 
 
Det är sjukt mycket selfies från toaletten nu alltså.. haha.. men jag har ett bra ljus därinne. 
 
 
Min man! Jag är så jävla lycklig med min turk just nu!!! 
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0