Agnes

 
Min kökschef på gigantos! Vad hade jag gjort utan dig här på giganten?! Kissat ner mig ett flertal gånger i alla fall. ;) Nää, men du är en sån jävla stöttepelare här för mig, ställer alltid upp och hjälper mig!! Och utanför gigis mää juuu, min gose! Du ställer fasiken alltid upp! PUSS!!!!!
 
Dock så måste vi ha en kräftskiva snart, det måste bli en tradition! Och Turkey, Hello Turkey! :) 
 
Men den största kärleken är väl när jag står på gymmet och hälsar er välkomna på morgonen med mina vinkningar!! :)
 
 
Vilken tur att du kom hit och började på brown goods så att jag fick äran att bli din vän! <3 I LOVE YOU!!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh min lilla goseplutt!!!! Älskar dig!! <3 <3 <3

2016-03-22 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0