22 mars 2016

 
Hejsan hoppsan mina peeps! 
 
Idag är det som ni alla vet tisdag och jag har varit och tränat idag innan jobbet. Jag blir så stolt över mig själv! Trodde jag fan aldrig.. Körde 35 minuter cross och sen lite mage på det. Wihoo!
 
Och imorgon är jag äntligen ledig efter ett fem dagars pass på gigis! Ska bli så jävla skönt!
 
Nu kommer det serveras ett jävla gäng med bilder! Enjoy!
 
När man lägger mobilen under kassadisken och sen tar ett foto! Man ser så jävla tappad ut, detta är från en konversation med Agnes på snapchat. 
 
 
Jag skickade paket till mina favoriter en dag! Så fick jag denna bilden från Cecilia när dom hade kommit fram. <3 
 
 
En gammal bild på mig och pappa! Jag älskar denna bilden!!!
 
 
Jag uppskattar min lägenhet och jag äääälskar verkligen alla mina ljus.. så när det blir mysigt på kvällarna så kan jag inte låta bli att ta foto.
 
 
Bra citat!
 
 
Alla fina tjejerna hos mig på långklänningsafton!
 
 
Damerna!
 
 
Shotade turkisk peppar!
 
 
Köpte kvällen till ära såna fina långa rökpinnar!
 
 
Wiiihoooo!!!!
 
 
En bild från instagram! Min älskade Angzy!
 
 
Ytterligare en bild som jag lagt på instagram! Så himla vackra tjejer!
 
 
Den fina tavlan jag fick av Angzy, Kajsis och Ullis. <3
 
 
Kan va världens bästa bild på Kajsa!!! Från en personalfest och den stora frågan var ju, "vems är glasögonen?"
 
 
Jag och bästa Toesi på gigis!
 
 
En fantastiskt fin bild på Paulina! Så himla grann!!
 
 
Kollage på mig och meine Annnnnngzyyyy!
 
 
Jag och en drink! Ser trevligt ut må jag säga!
 
 
Lyxig efterrätt en kväll, kladdkaka med grädde och jordgubbar!
 
 
Kollage till Kajsis när hon fyllde år!!
 
 
Posenisse i badrummet innan Kajsas kalasfest. :)
 
 
Alla tjejerna på kalaset!
 
 
Alexandra, Angelica och jag!
 
 
Va är det med mig och toaletter nuförtiden?!! Detta är inne på toaletten hemma hos min mormor och morfar en söndag.
 
 
Lilla Emelie med dom stora öronen!
 
 
Köpte present till mig själv!
 
 
Nya fransar!!
 
 
Mina favoriter på besök!
 
 
Här är en bild från när vi var på Busfabriken!
 
 
MMmmmm dessa fransar!!
 
 
Mamma lurade med mig på Halmstad teater! ;)
 
 
Lite förfest innan tjejkalas hos Carro!
 
 
På Carros toalett.. Va håller jag på med??!! Hahaha!!
 
 
Goa tjejerna!! Josefina, Agnes och Lisa!
 
 
Goefrukost på gig efter jag varit och tränat!
 
 
Kan va den bästa bilden tagen på mig och Kajsa! Kan vi bli mer lost??!! :D
 
 
En svartvit bild på mig och min fina!
 
 
Peace out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0