21 mars 2016

 
Hejsan hoppsan!
 
Måndag idag och jag mår bra, jag har haft en lugn och fin helg. Annars när jag såsar till de så blir jag så dålig nuförtiden att jag är som ett paket på måndagen.
 
Helgen spenderades på gig med bästa Kajsis. På lördagskvällen så åt jag och Mucahit kycklingtallrik från Duo grill, våra grannar. ;) Som har den bästa maten just nu. När vi ätit kollade vi på två filmer och delade på en flaska bubbel. En helt jävla perfekt lördag. <3 
 
Jag har fått in alla mina bilder från telefonen på datorn, så här kommer ett gäng med blandade bilder. :)
 
Från en fikastund med älskade Cecilia och hennes barn. :)
 
 
Jag och Emilia hade ett fotorace med min selfiestick. Hon skulle göra exakt samma min som mig. Så jävla söt.
 
 
En hel drös med giganter från min förfest till förra årets julbord.
 
 
Det bästa på året på gigis. När jag får pyssla med en ny kalender.
 
 
Jag och mina selfies, men jag uppskattar. So i keep them coming.
 
 
Lite julfint på finbordet. :)
 
 
Och julfint i resten av lägenheten.
 
 
Fick överraskning av Mucahit, nya tomtar och en av mina favorit julkalender. 
 
 
Jag och Kajsa lite bittra på gigis. Kan ha varit för vi tyckte klockan gick sakta för vi skulle på kalajs på kvällen.
 
 
Känslan när man kommer hem från en dag på gig i mellandagarna.
 
 
JULMYYYS!
 
 
I mina röda julöronhänge.
 
 
Bästa mamma som kom med ugnsdörren och frågade om jag ville ha ett handtag.. hon va sååå nöjd.. haha.. hatar såna skämt.
 
 
Babyshower för fiiiiiiina Jennifer <3
 
 
Så himla fina bakverk :)
 
 
En festlig liten frukost i min ensamhet. Julmööörgås.
 
 
Nya fransar är de bästa jag vet!!
 
 
Fick äran att ta foto på Jennifer och hennes mage. <3
 
 
En dag på gig när jag var såå trött och så ängslig.. så hade Agnes slutat för dagen typ vid fyra.. så kom hon tillbaka med lite gotte till mig. Det räddade verkligen heeeela dagen. Vilken klippa!
 
 
Min inslagningspapper-samling. "stolt"
 
 
Och snörena! :D
 
 
En gammal bild på mig och Paulina från 2003. Min finaste bästis!
 
 
Ett gott kollage på mig o min skit från Rasmus bröllop.
 
 
Juuuuulmyyyyyyys! <3
 
 
Jag och mamma bakade med lussebullar.. eller snöbollar som jag kallar dom.
 
 
Posenisse!
 
 
Mina favoriter! 
 
 
När det va lilljul med pappa och Lotta så fick fina Karma följa med. Förutom att hon sket och kissade inne i sovrummet så gick det jättebra. ;)
 
 
Resterna från lilljulen! Pappas grönkål och Jansson. Fyyy så gott!
 
 
Pepparkakshus in the making med mina favoriter!
 
 
Bäääästa bilden på Emilia!
 
 
Julmys med julljus! 
 
 
Freddy bjöd på tårta på gigis!
 
 
Julion bjöd på dans. :)
 
 
Blev utbjuden på restaurang av min fina sambon i alla mellandagsrea stress. 
 
 
Gott gäng!
 
 
...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0