Snart slut på 2016!


Jaa nu är de inte många dagar kvar på detta året. Halleda va tiden går fort. På nyårsafton är de 1 år sen Mucahit gick ner på knä i Turkiet. Han som aldrig skulle gå ner på knä.. vi hade ju haft ett väldigt turbulent 2015 så när han friade va de helt otroligt overkligt och fantastiskt. Det enda jag kommer ihåg att jag sa va "men är du säker på de här" Haha! Underbara minnen! 

Vilket år vi haft med två bröllopsdagar, tre resor till Turkiet om vi räknar med den resan vi gjorde över nyår. 

Sen har de ju inte heller varit de bästa året. Som jag tror mina läsare vet om så har jag gått igenom det värsta i mitt liv någonsin. Men som dom säger "What doesnt kills you makes you stronger" Med hjälp av alla mina nära och kära så har jag tagit mig förbi det här och jag känner mig redo för ett fantastiskt 2017! Den 7 januari börjar jag jobba igen. Då tillsammans med min fantastiska Kajsis! Och de känns bra! Ser framemot att få jobba med henne igen! Det har jag saknat! 

Tycker vi rundar av med lite bilder från året som har gått!


Tack för mig! Ha nu en trevlig torsdagskväll!



Kommentarer
Postat av: 'KAJSAAAA

Längtar efter dig häär!!!!!

2017-01-02 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0