More instagraaam!

 
Hellooo! 
 
Dexter hade som förslag att vi skulle överraska Cissi med lite bjudning nu när hon flyttat tillbaka till Halmstad. Så det blev ostbricka och alkoholfritt vin. :) Här har vi Paulina, Dexter, Sara, Amanda och hedersgästen. 
 
 
Jag fick äntligen mysa med lille Tiago. Och självklart hans goa mamma mä, Jennifer. <3
 
 
Det blev en reunion på Påskafton! Helt oplanerat och heeelt underbart!!
 
 
Även Teo kom förbi på ett litet hej!
 
 
En ny prinsessa blev född. som nu fått namnet Joline!
 
 
Vi tre alltså!
 
 
Lekt med lite perfect365, här fick vi lite bruna ögon. 
 
 
Ett exempel på när man gått för långt med perfect365. :D
 
 
Den riktiga bilden! 
 
 
Vi är rätt snygga tillsammans alltså. 
 
 
Paulina blev lite Twilight. 
 
 
Och jag määää!!
 
 
Emelies biffar med egengjord sås!
 
 
Snapchat-posenisse!
 
 
Jag och Mucahit festade loss rejält och fikade på Biltema en dag, hade presentkort och allt. :)
 
 
Paulina har inte snapchat så jag måste leka lite när jag umgås med henne.
 
 
Jag har blivit en sån fikanisse, här med Mucahit på Espresso house!
 
 
Färdig sminkad och klar inför en kväll på stan. Avskedsmiddag för Carro på jobbet som ska sluta.
 
 
Här med fina Carro!
 
 
:)
 
 
Me and my Agnes!
 
 
En tråkig måndag så ville jag fräse till det och starta egoboostmåndag på instagram.. att man skulle lägga upp en selfie och va nöjd med sig själv, lätt att bli så måndagsbitter annars. Det va en tapper skara vänner som va med mig på detta, resten va tråkiga som inte kunde leka med mig.
 
 
Mucahits grattis-kollage på hans bemärkelsedag!
 
 
I Alanya september 2011, hade känt varandra i tre månader och två av dom var vi i varsitt land.
 
 
April 2016 och jag älskar honom mer än någonsin!
 
 
Roadtrip till Väla med Mucahit och Angelica!
 
 
En väldans mysig dag!
 
 
Som jag och Mucahit avslutade på Bulls!
 
 
<3
 
 
En grattis hälsning från Ceyhun, Mucahits systerson.
 
 
Lillgobben!
 
 
Mina fina presenter!
 
 
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej, vill bara tacka för att du fick tiden att gå i ca 10minuter idag på jobbet :D Såååå fortsätt uppdatera. mvh trogen läsare

2016-04-26 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0