Mitt kalas!

 
Här kommer lite bilder från mitt lilla kalas som jag hade när jag fyllde år i förra veckan. :)
 
Jag gjorde en kladdkaka med polly och färskostswirl.
 
 
Hallongrottor!
 
 
Sju sorters kakor!
 
 
Agnes hade gjort en kladdkaka med vitchoklad. Jättegod verkligen!
 
 
Mamma gick all in med att dekorera!
 
 
Fick fiiiiina blommor av Kajsa! <3
 
 
Mina finisar!
 
 
Mormor, Paulina och Morfar.
 
 
FIKA!!!
 
 
Mer blommor! I love it!
 
 
Pappa och Agnes!
 
 
Lotta, Pappa och Agnes.
 
 
Haha! Bästisarna!
 
 
Mucahit med damerna!
 
 
Angelica och Mehmet kom lite senare efter jobbet. 
 
 
Min goseskit!
 
 
Haha! Bra bild Mehmet!
 
 
Mamma ville ta foto på oss i soffan. Rätt tjåddiga bilder. :)
 
 
Men en helt underbar dag med såååå mycket mys! Det är rätt trevligt att fylla år! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0