15 april 2016

 
Hej!
 
I onsdags fyllde jag år!!! Åhh vilken mysig dag jag hade. Jag fick frukost på sängen och sen va jag uppe o bakade och städade ända tills mina gäster kom vid tre tiden.
 
 
 
Då va de kaffe och massa fika. (Bilder från min kamera kommer i ett senare inlägg, har bara ett litet antal bilder från mobilen nu.)
 
Det roliga med att fylla år nuförtiden är ju att man får så många festliga gratulationer på fejjan, insta och snapchat. 
 
Denna bilden la Ceyhun upp på sin snapchat <3
 
Sååå gulligt!!
 
 
Eftersom det va min bemärkelsedag så fick jag försöka göra mig lite snygg. :)
 
 
Ett litet faceswap hann vi med. Dock inte så lyckat.. :)
 
 
Jag fick verkligen såååå jävla bra presenter! Maaassa fina blommor, en stooor ljuslykta med stenar, pengar, fransschampo. torrschampo, nagellack, en vas, vin och Mucahit fick en jägermeister. :) Sen fick jag ääääntligen mina favorit glas, som jag har tjatat om såå länge. Jag fick en låda först av Agnes, med 6 glas i. Sen kom Angelica lite senare med hennes och Mucahits present, då hade dom också köpt en varsin låda. Så jag har nu 18 såna glas! Sååå jävla festligt!! Jag blev så himla glad! Så igår rensade jag ur skåpet och gjorde mig av med massa andra glas. :)
 
 
 
Så typ världens bästa födelsedag!! Tack alla!! Ni är bäst!
 
Sen igår fick jag fikagäster igen. Cissi med alla barnen, fick äntligen träffa deras nya lilla prinsessa. Och mamma passade på att komma på kaffe och för att få gosa bebis mä. :)
 
 
Ett par helt underbara dagar!!!
 
Nu väntas en ledig helg med fest i Mellbystrand! Min kusin och hennes sambo ska ställa till stor baluns! Temat är vitt och jag och Mucahit kanske ska köra på ett beach-look tema. :)
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0