11 april 2016

 
Hejsan!
 
Jag har haft en helt underbar helg med mina goingar!
 
I fredagskväll hade vi lite vinmys, jag, mamma och Angelica. :)
 
 
Sen på lördagen skulle de bli Väla, men de blev stan istället, först kaffe på Espresso House och sen mat på Bulls! Jag, Mucahit, mamma och Angelica. 
 
 
Efter det så åkte vi hem till oss och kollade film och köpte pizza. Suuuuupermysig lördag!!!!!
 
 
På söndagen blev det däremot Väla, dock ville inte mamma mor följa med!
 
 
Mucahit underhöll sig själv när damerna va inne på Gina :)
 
 
Och jag fick äntligen min frozen yoghurt! Bästa med Väla!!!
 
 
Efter Väla blev det bara jag och Mucahit kvar, så vi rundade av helgen med att äta kvällsmaten på Bulls!
 
 
Bästa helgen på länge!!! <3
 
 
Så här nöjd känner jag mig!
 
Och helgens bästa... Jag ringde mamma och frågade om hon nån karamellfärg hemma, hon svarade, - Ja, det har jag nog, men den är nog lite gammal. Så jag bad henne ta med den. :D
 
 
Den gick ut 1999????!!!! Hon hade med sig den när hon flyttade för många år sen??!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0