Malins möhippa 2015

 
För ett par helger sen var det möhippa för min älskade Rasmus!
 
Eftersom möhippan ägde rum i Malmö så åkte jag och Paulina ner kvällen innan. Och vi fick sova hos Karin, i hennes mansion. Jättelyxigt var det. Eget rum och egen toa och till och med tv på rummet. :)
 
På lördagsmorgonen så överraskade vi Malin på hennes gym. Alla tjejerna väntade där på henne när hon skulle gå på ett pass. Jättelyckat blev det!! :)
 
 
 
 
Malin med hennes kompisar från gymnasiet som hon bodde ihop med i Båstad. Karin och Minna.
 
 
Malin och hennes tärna och bästa kompis som fixat detta så himla bra, My! :)
 
 
 
 
 
 
På våg till nästa ställer, frukosten!! :)
 
 
Lyxfrukost med frallor, frukot, kaffe, champagne och massa gott pålägg.
 
 
 
Efter frukosten så spelade vi bubbelfotboll. Så jävla roligt!! Det gjorde inte alls ont när man ramlade, bara huuur kul som helst. Fast både jag och My vrickade foten rätt rejält i hål som fanns i marken. Så lyckades bli skadad i alla fall..
 
 
 
Sen va det lunch. Alla hade tagit med sig något att äta. Paulina hade gjort pizzabullar och kakor från oss. Hur gott som helst.
 
 
Sen bjöds det på poledancing, dock fick jag vara jävligt passiv med min fot. Men bruden tycker jag skötte sig exemplariskt.
 
 
Sen var det duschning och makeup-fix inför kvällen.
 
 
 
Malin och Minna höll låda!
 
 
 
 
 
Malin och hennes storasyster!
 
 
 
Kvällen avslutades med massa dans på ett uteställe. :)
 
 
 
 
Tack alla inblandade för en fantastisk dag!
 
Och snart står hon brud, min Rasmus! Det ska bli helt fantastiskt roligt! Och fint och mysigt!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh jag har längtat efter detta inlägget 😍😍😍 så fina bilder, du är bäst och tack för allting ni gjorde!! Pusssss

2015-09-17 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0