More of the instagram!

 
I brist på annat att göra så kommer det lite mer instagram bilder..
 
Har inte så mycket att göra här på gig, tisdagslugnt! ;)
 
I Sida med Agnes och Björn. #såsenissar
 
 
En outfit i Side. :)
 
 
Mamma njöt, ingen kan njuta som mamma mor ;)
 
 
Fina mamma!
 
 
Här är en bild som jag faktiskt är rätt nöjd med, en av dom bättre bilderna på mig. :)
 
 
På kräftskiva hos mamma mor!
 
 
Posenisse på balkongen innan gästerna kom. :)
 
 
På kalas hos min morfar. Här tillsammans med hans två döttrar.
 
 
Min fina mormor och hennes lillasyster.
 
 
Lite matlagning mitt i allt. ;)
 
 
Brudparet!
 
 
Tacka vet jag spraytaning. ;)
 
 
Jag och min Paulina. <3
 
 
Ohlala...
 
 
En vacker bild på min Angzy! Du är såååå sjukt fin. Och du blir så jävla bra på bild, älskar att ta foto på dig. :)
 
 
Me and Julia! :)
 
 
Fan va jag älskar att jag alltid va så här brun... jag äääälskar det!!!
 
 
Efter träningsselfie!
 
 
En bild till på Angelica. :)
 
 
Peace!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0