Lite smått och gott från sommaren 2015!

 
Hittade lite bilder från i somras på datorn när jag la in alla bilderna från bröllopet, så tänkte lägga ut några bilder här. :) Alltid roligt med bilder!!! :D
 
Jag och goa Jessica på förfest hemma hos mig, kaaanske innan en måndagsklubben, eller en vanlig lördag. Skitsamma. ;)
 
 
Agnes, Angelica och Jessica.
 
 
Toaselfie när den är som bäst! :)
 
 
I ett gott försök att få med alla. :D
 
 
 
Sen hoppar vi över på en annan kväll, detta var definitivt måndagsklubben.
 
Här är Kajsas kompis Bea med hennes syster.
 
 
Shot ska de va!
 
 
Kajsis och Angzy!
 
 
Paulina va med en sväng, men följde inte med ut. Förståndigt. ;)
 
 
Min sötaste Kajsa! <3
 
 
Me and Paulina!
 
 
 
Vackra tjejerna!
 
 
Jag fick la ta en selfie i alla fall så jag fick vara med på foto. :)
 
 
Toaselfies när dom är som bäst! :))))
 
Finaste Angelica och Jessica!
 
 
Tjejerna!
 
 
 
Det är inte min starka sida att ta en gruppselfie, men skam den som ger sig. :)
 
 
 
 Tjohej på er! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0