Långklänningskvällen 2015

 
I lördags hölls den årliga långklänningskvällen hemma hos mig. Det bjöds på tre rätters och massa god dricka.. Och tjejerna var såååå snygga!
 
När tjejerna kom välkomnades dom av kvällens servitör. Så bjöds de på en välkomsdrink, gjord på vaniljvodka och päronsoda. Och tjejerna fick även en varsin goodiebag. :)
 
Menyn:
 
Förrätt: Toast a la kalkon
Huvudrätt: Ryggbiff med klyftpotatis
Efterrätt: Kladdkaka med grädde
 
 
Kvällen slutade med en utgång, dock inte för värdinnan. Halvvägs ute i trappan så hittade jag inte mina nycklar, och sooooom jag letade. Tjejerna åkte med taxin i förväg och jag letade.. Tillslut fick jag ett ryck och ryckte ut allt i min garderob och där låg dom på golvet bland mina skor. Antaglien missat fickan på jackan när jag la dom där tidigare på dagen.. Jaja, när nycklarna väl var på plats så kom väl fyllan ikapp mig och jag bidde lite trött och tjuvig så gick o la mig. Men fick höra att tjejerna hade jätteroligt ute så det är jag glad för. :))) Dom va ju värda en fantastisk kväll och det hoppas jag dom fick.
 
Jag tycker kvällen va underbar!! Och jag ser redan framemot nästa års långklänningskväll! :)
 
 
Trackback
RSS 2.0