19 oktober 2015


Good evening peeps!

How is it med er? Jag mår alldeles utmärkt idag.. Har haft en bra dag, pysseldag på jobbet. Fick äntligen gjort ett fotokollage från förra årets julbord. Massa myys!! 


Dagen började i vanlig ordning med träning, jag va så satans trött imorse men jag tog mig igenom det... Va så nöjd efter jag duschat att jag passade på att posa lite. 😉


Nu päser jag i soffan, hunnit diska, plocka in tvätten, tvättat en maskin handdukar, rensat i halsduk/mössa/vantar-lådan och städat toaletten sen jag kom från jobbet. Varit en aktiv kväll så nu kommer jag sova gott. 

Godnatt och puss på er!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har läst din blogg ett tag och måste säga att den är verkligen är bra 😊 men förut så skrev du mkt om din kille mucahit och la upp en massa fina bilder på er. Är ni fortfarande tsm eller har ni gått skilda vägar? PS du verkar vara en toppen tjej 😊👍

Svar: Jodå vi är ihop fortfarande! och har det jättebra! 😀 tack! 😀
Emelie

2015-10-19 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0