18 oktober 2015


God kväll allesammans! 

Hoppas ni haft en bra helg!

Min helg har varit jättemysig! I fredags hade jag afterwork med bästa mamma mor på Harrys. Åt hamburgaren och soooom jag njöt. Och lite rosévin till de.. Och världens bästa mamma som sällskap. Underbart! Kvällen rundades av med att Agnes och Björn kom o joinade oss. Gott häng!



Igårkväll va de mys i soffan med min älskade skit. Vi köpte pizza o kollade Så mycket bättre! En helt perfekt lördagskväll! 💖 


Imorse åt vi frukostbuffé på Maxi. Jag, Kajsa, Agnes och Björn. Som vi åt. Helvete!! Har haft matkoma hela dagen. Haha. Det släppte lite efter jag tränade efter jobbet.. Som tur e. 😉


Nu ska jag kolla Wallander och sen krypa ner. Jobbedag imorgon ju. 

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0