14 oktober 2015


Godkväll allesammans!

Vi kör en liten mobilbloggning onsdagskvällen till ära! Idag har jag jobbat hela dagen, körde till o med en runda på gymmet innan jobbet. Körde 35 minuter crosstrainer o sen mage på de. Känner mig lika stolt varje gång jag varit där. Jag trodde fan aldrig att jag skulle börja träna. Men gud va skönt de känns nu. Och gymmet passar mig perfekt. Inte alls mycket folk där under dom tiderna som jag är där. Och där är inga såna där typer, typerna som kommer bara för att visa upp sig. Hardcore sminkade tjejer som bara ska åla sig o va sexiga. Nääähä döö tack då tar jag Gunhild 74 anyday!!! 

Hoppas ni mår bra mina underbara läsare!!! 💋

Ha en trevlig fortsatt kväll!! 


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0