Iiiiiiinstagramraaaaace!

 
I brist på bättre saker att göra så kör vi på ett inlägg till... nu kör vi en gammal favorit i repris. Lite instagrambilder.. :)
 
Ja, vad ska jag säga.. för en gång skull något positivt om min fettfyllda kropp. ;)
 
 
En pärlekväll med emeliepearls! :)))) Mamma vaktmästare och Paulina designer/inköpare.
 
 
En helt vanlig kväll med min selfiestick... jag fick inte riktigt ihop de först.. kluuuurigt.
 
 
En typ av alkoholsbuffe som kan serveras på maratonvägen.
 
 
En gång när jag skulle baka en ny kaka som jag aldrig gjort innan så välte givetvis formen i kylskåpet så jag fick choklad i hela kylen. 
 
 
Vad vore gobbegobbe utan min selfies! Jag älskar att ta bilder på mig själv... förstår inte riktigt varför.. 
 
 
Mina fina vänner och kollegor Kajsa och Agnes, här på en kassa/lager/knowhow fest hemma hos Leon. :) Väääääldigt vackra damer. <3
 
 
Här hade jag fått fin besök av Kim och den underbara lilla kille. Så himla myyyyyysigt! Och så jävla söt!
 
 
Mammas födelsedagstårta!
 
 
Första selfien på instagram efter "helvetet".
 
 
Min pappa! Världens bästa pappa! 
 
 
Färdigsminkad och klar innan avfärd till pappa för att börja fira hans 60 års dag,
 
 
 
Lite vin skulle de skålas med, kvällen innan vi åkte till köpenhamn.
 
 
På pappas bemärkelse dag.. här precis innan taxin skulle komma och hämta oss.
 
 
På tåget. :))))
 
 
Ett litet kollage som jag gjorde när jag kom hem. Jättemysigt hade vi!
 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0