Instagraaaam!

 
Idag är det den 10 juni, nu går tiden jävligt fort.. sommaren har inte ens börjat och den är snart slut.. Idag var det gott väder när jag gick till bussen, skulle cyklat idag, den va pumpad och klar. Men ingen luft i framdäckat när jag kom ner imorse, anar en punka på den. Så måste lämna in den fortast möjliga. :)
 
Idag är en dag där det ska bloggas, i brist på annat att göra. Så vi inleder med lite instagrambilder från telefonen. 
 
Här har vi öppnat vinet och väntar in tjejerna för en pärlkväll.. mitt vinglas är alltid megafullt, men det beror på att jag blandar ju rödvin och coca cola (min egen typ av sangria) :)
 
 
Paulina och Kajsa hade bestämt en egen dresscode som ingen annan av oss fick ta del av. :P
 
 
Mitt i pysslandet! :)
 
 
En egobild på Paulina som jag fick tag på.. jag tycker hon är så förbannat snygg på denna bilden.
 
 
Mina tjejer! Helt lovely!
 
 
En gammal härlig bild på mig, den tåls att se om och om igen.
 
 
Egobild på moi! 
 
 
Min fantastiska kollegor! Giganten hade inte varit ett skit utan er!
 
 
Jag, semester, sangria!! LIVET!
 
 
Egobild på moi! (igen...)
 
 
En gammal bild på mamma och pappa. Allt med denna bilden är så bra.. tapeten, röka inne och mammas coca cola töjjsi. :)
 
 
Fina Malin, jag och Fina Agnes! :)
 
 
En otroligt vacker bild på Agnes! <3
 
 
Min Rasmus! <3
 
 
Haha!
 
 
Är jag inte grann så säg...
 
 
Hittade en rolig bild som jag var tvungen att lägga upp... så jävla braaa!!!!
 
 
Hoppas ni som alltid uppskattar mina bilder! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0