5 september 2014

 
Hejsan hoppsan!
 
Idag är det fredag och efter detta fredagspass på gig så är jag ledig i tre dagar, ska bli sååå gott!! Jag ska fräsa till det rejält i helgen och gå på bröllop på lördag, hur festligt som helst. Det är min kusin Johan som ska gifta sig med sin Josefin. Det var aslängesen som jag var på bröllop så jag ser framemot det. :) Det blir Mucahits första svenska bröllop så det är lite roligt mä! :)
 
För att lyxa till de lite en fredag som detta så kör vi lite instagram bilder på detta.
 
En helt vanlig egobild hemma i soffan! Man mååååste ju älska sig själv!
 
 
Överrasknings babyshowern för Ullis! Jättemysigt hade tjejerna gjort!!
 
 
Firade in min lilla semester vecka på bodegan tillsammans med pappa och Paulina!
 
 
Det räcker inte bara att ta massa egobilder utan jag ska ha massa fräsa effekter och bröte på bilderna mä.. att jag orkar. ;))
 
 
Näämeeen va dyker upp här? Joo mina asfräsiga solglasögon ju!! Helnöjd!
 
 
En kväll på Bulls med min sambo och han gjorde ett försök att ta en bra bild på mig, gick så där!
 
 
En bild från midsommar där jag ska ha gurktävling! :D
 
 
En kväll på tre hjärtan! Mina finaste killar! Firade att Mucahit fått sin första riktiga lön. :)
 
 
En dag på gig, lite raddig och trött.. bad pappa gå in på Willys och köpa en cola till mig, så kom han med denna.. snåle jäveln, kunde han inte köpt en riktig. Hahahahha
 
 
En helt vanlig torsdags morgon och jag fräste till mina mööörgåsar lite. :)
 
 
Fiiiiiika på gigis! Jag, pappa, Agnes och Björn. :)
 
 
Mina favoriter var med mig och spelade brännboll med giganten!
 
 
Lite bakfull och dassig, men endå en egobild innan årets Vallarna med mormor, morfar och Paulina.
 
 
Vallarna 2014! Myyyyyyysigt!!
 
 
Morfar hade gjort baguetter och hade med öl till mig och Paulina som vi fikade med i pausen. Vi hade sjukt mysigt förutom att vi höll på att dö av värmeslag, vi satt rätt i solen. Så vi fick flytta ut på sidan i skuggan, och då kunde vi börja njuta på riktigt. :)
 
 
En bild på mig och Paulina från brännbollen, ser vi inte riktigt heavy ut.. för så jävla coola är vi inte egentligen. :)
 
 
En samling bilder på dom som var med och spelade. :)
 
 
Jag och Angelica försökte förgäves att få till en bra bild.
 
 
Efter brännbollen åkte vi till Agnes och Björn och sen hamnade vi på Oceans eller nått, kommer inte ihåg vad alla ställen heter nuförtiden.
 
 
Det var allt för mig denna fredag!
Ha det :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0