Ullis kalaskväll i Helsingborg!

 
Nu var det sjukt längesen som jag bloggade, skärpning på mig!!
 
Har lite bilder som jag vill komma ikapp med, börjar med Ullis födelsedagsfirande som blev en kväll i Helsinborg med tjejerna. :) Himla trevligt och himla såsigt blev det! :D
 
Inledde kvällen på Ullis balkong. :)
 
 
Viiiiin!!
 
 
Kajsa va duktig och körde ena bilen med mig och Jessica och Alexandra körde resten av damerna i den andra bilen. :) När vi stannade halvvägs dit så trodde vi först att ena bilen gått sönder, snacka om att vi fick panik. Men kajsa löste biffen och vi kunde rulla vidare. :)
 
 
Jag och Jessica delade på en flaska rose på vägen ner! Väldigt trevligt och lättdrucket vin. :)
 
 
På plats i Helsinborg! Alla damerna!
 
 
ULLIS HAND????!!!!!
 
 
Alexandra och Kajsa!
 
 
Förlåt Kajsa, men den får du bjuda på! :)
 
 
Jennifer och Etrita!
 
 
Så jävla vacker! Och fransarna! Perfekt!
 
 
Inne på ett ställe först för shot innan vi skulle på med danseskorna.
 
 
Posenissar!
 
 
Fantastiska födelsedagsbarnet var på gott humör!
 
 
Vackra systrarna Jansson!
 
 
Bästa gruppselfien jag någonsin tagit. :)
 
 
Som sagt en väldigt trevlig kväll och jag kan ju säga att jag sov heeela vägen hem! Inte så trevligt sällskap för chauffören. Men jag blir lätt åksjuk och speciellt om jag druckit alkohol, så bättre en sovandes emelie än en som spydde ner hela bilen. ;) Det har ju hänt innan. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0