Bilder från lite vinkväll!

 
Vi fortsätter med lite bilder.. detta är bilderna från min telefon från en kväll för två veckor sen när vi hade lite vinmys hemma hos mig. Vackra Etrita, Angelica och Jennifer. Även mamma kom förbi en sväng sen på kvällskvisten. :) Alla bilderna som togs med min kamera kommer upp i ett senare inlägg. :)
 
 
Min underbara mamma mor som snart ska opereras.. ner till Lund ska vi den 16 december, hon ska ta bort sin ena binjure och det verkar vara en enkel titthålsoperation. Håller bara tummarna att den inte är större än 5 cm (alltså binjuren som är för stor), då kan de bli lite värre. Men jag tänker positivt och ska ta hand om henne nere i Lund. Blir väl att jag ligger över i tre nätter med henne.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0