Se tillbaka på instagrambilder!

 
Jag tyckte att de va mysigt att pyssla med detta idag då jag är lite bitter! Så jag fortsätter med lite fler bilder! :) Allt för att glädja mig själv en fredag som detta. ;)
 
Mina absoluta favoritleggnings, fungerar både som städlegging, cykelleggings och goseleggings.
 
 
Åhh min underbart fina klocka som jag fick av Mucahit i födelsedagspresent! Har velat ha i den färgen jättelänge.
 
 
Äntligen fick jag en sån här! Hade önskat mig en pedestal (hur fan stavas det, o heter det de?!) länge och väl och till slut fick jag det av mormor och morfar i present! Fick ju så klart krukan och blomman mä. :)
 
 
En bild från september 2011, nykära och lyckliga över att få vara tillsammans! Här hade vi ingen aning vart vi skulle hamna och bo i framtiden! Han hade inte ens varit i Sverige då, men han kom ju och hälsade på i december det året. :)
 
 
En bild från 10-års firandet i Göteborg!
 
 
Min fina påskpyntning!
 
 
I alanya förra året testade vi fiskspa. Soooom det kittlades!! Hahaha!
 
 
En tjejkväll hos mig, min lilla ostbrickekväll! Här ska de posas givetvis, dock ser jag väldigt ängslig ut, och inte särskilt glad heller. Men Angzy är vacker som vanligt!
 
 
Hahaha! Oslagbart! Besviken på min mamma bara som inte vågade prova.
 
 
Mitt påskägg från mamma mor, så jävla klockrent! Hon känner mig så väl!
 
 
Bulgarien 2007, min allra första utlandssemester utan mina föräldrar! En vecka med mina tjejer i Sunny Beach! Vi åkte rätt sent på året så det va bara vi där nästan. ;) Men helvete va roligt vi hade! Hittade ett favvoställe och tre engelskmän! :)
 
 
Lite inspirerad av Pretty little liars så ville jag fräsa till det lite!
 
 
Bitter på gigis!
 
 
I present från Paulina fick jag och Mucahit ett presentkort på Bulls! Så då passade vi på en solig söndagkväll! Helt fantastisk och inte en krona kostade det. Min skit är bäst!
 
 
Årets första grillning på bodegan!
 
 
PappaToesi!
 
 
Från ostbrickekvällen! Hade ost och kex för typ 30 personer, så de hade jag över dagen efter, förutom dom ostarna som min mamma snodde med sig hem. Hon kom och gjorde ett gästspel på kvällen och när vi skulle åka in till stan så städade mamma och hjälpte mig lite, inte visste jag att hon snodde med sig massa ost hem. Haha! Dock fick hon tag på chiliosten i tron om att det va den grekiska vitlöken. Tji fick hon! ;)
 
 
Jag och bästa skit!
 
 
Close up på Toesi!
 
 
En morgon vaknade jag av massa smålappar i hela lägenheten! Fy faaan va glad jag blev! Det är inte mycket som krävs! Jag älskar min turk! <3
 
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag gillar det här!!! Speciellt med lite bildtexter, får leva mig in i ditt liv lite :) saknar dig fina du. Pusss

2014-05-31 @ 08:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0