8 maj 2014

 
Idag är det torsdag och jag har inte så mycket att skriva om egentligen.. ledig i helgen och då bjuds det till dans!! Minigigantenreunion hemma hos mig! :) Är ni laddad tjejer?
 
Annars har jag inget planerat, är ledig tillsammans med min sambo på söndag, det händer inte så ofta nu förtiden, så tänkte ta till vara på dagen och hitta på något trevligt. :)
 
 
Jag älskar min mamma... hon är sååå bra på foton när hon inte är medveten om det... det är inte mycket, men det är det lilla som gör det. :)
 
Ha en underbar torsdag min lilla tappra skara med läsare! Har kommit fram till att ni nog är fem stycken. :) Och jag älskar er! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: angzy

OH jag älskar dig 😙

2014-05-08 @ 16:52:49
Postat av: Rasmus

Jag läser flitigt! Är bara lite dålig på kommentera biten... Puss på dig min käre du!

2014-05-08 @ 18:20:20
Postat av: Kim

Ska bli kul å äntligen träffa er!

2014-05-08 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0