31 maj 2014

 
Nu travar vi snart in i juni månad och de hoppas jag vi ska få fira med fint väder. :)
 
I keep the instagrampictures coming! ;)
 
Efter mer än typ fem år, vet inte exakt men sjukt många år sen så fick vi äntligen ihop en liten träff med min faster och min kusin och hennes familj. Här är min älskade faster Birgitta aka Bidda! Det var första gången hon och Mucahit träffades och dom klickade direkt. :) Han tyckte dessutom att jag har jättemycket av mitt sätt att vara efter den sidan av familjen!
 
 
En solig söndag som vi spenderade på bodegan! Mucahit vill visst flytta hem till pappa, han älskar att vara där med den lilla uteplatsen och allt. Och jag ska erkänna att jag saknar som fan att bo där, men eftersom vi  har nyckel så kan vi ju komma o gå som vi vill. :)
 
 
En ledig måndag som jag tillbringade ute i solen med min mamma mor, sen ville hon bjuda på sill, potatis med gräslök och gräddfil. Uuurk va äckligt tänkte jag! Vadå, gräddfil på potatisen?! Meeeen jisses så fel jag hade! Så jävla gott det va! Jag gjorde de till o med till Mucahit dagen efter när han kom från jobbet! Det uppskattades där också. :)
 
 
En bild på oss!
 
 
Här med underbart vackra Angelica som är så bra på att posa med stängd mun, jag är inte så duktig på det då jag är mer trygg med att posa med ett leende. Men jag övar och övar! ;)
 
 
Tror detta va Valborg, jag jobbade på gig och skulle på tjejfest på kvällen och ledig dagen efter. Jag tror jag kände mig allmänt nöjd. :)
 
 
En annan dag på gig, va lite krasslig och hade inget smink och valde trots detta att lägga upp en bild på instagram. :)
 
 
Cykel på köpet kom till giganten! Jag och Björn kände oss väldigt tjusiga i våra halsband. :)
 
 
En gammal bild med nytt läppstift. Här känner jag mig tjusig! ;)
 
 
Här känner jag mig lite mindre tjusig. ;)
 
 
Pappa valde att ha två halsband och när jag la ut denna bilden på facebook så kommenterade min mamma med "tandem" och det tyckte jag va jätteroligt! :D
 
 
Valborgskvällen hemma hos Dilek! Liten selfie i soffan!
 
 
Resterande damer från Valborg!
 
 
Från en kväll hemma hos Paulina, la ut den endast pga Paulina, hon ligger så gott på min axel med den minen. Underbart!
 
 
Åh en gammal bild på mig från mormor och morfars trädgård. Det var väl lite varmt så jag fick bada i poolen. ;) Denna bilden använde mamma till min studentskylt. :)
 
 
I julas på lilljul hemma hos pappa! Vi skulle klä ut oss lite och Paulina passade förvånadsvärt bra i detta. :)
 
 
Alanya Juni 2011! Resan då det hände! Jag träffade Mucahit och jag hade den bästa resan i mitt liv! Tillsammans med Paulina i två veckor! Inget kommer någonsin slå den resan! Här fick Paulina va bakom baren och göra en drink. Vadå turister?! ;)
 
 
Vi två! <3
 
 
Hahaha! Också en gammal bild. Från en tjejkväll med gigantdamerna! Jag vet inte riktigt vad vi har under läpparna.. men vi ser lite stolliga ut. :)
 
 
:D
 
 

Kommentarer
Postat av: plina

Hahaha du är så chesam ibland men jag ääälskar det!! Den här "...min mamma med "tandem" och det tyckte jag va jätteroligt" är lite en "min pappa har köpt grisar av din pappa..." fan va du är bäst ♥

2014-05-31 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0