28 maj 2014

 
Goddag! Idag är ingen bra dag, förkyld som faaan, ont i hela kroppen, framförallt i halsen. Inte kunnat sova inatt, så trött är jag med... en jävla skitdag helt enkelt, ett under att jag står på benen! Hooooppas verkligen att de känns bättre till imorgon, min enda lediga dag tillsammans med Mucahit på typ tre veckor. :) Så nu håller vi alla tummar och tår! :)
 
Vi rundar av detta inlägg med lite instagrambilder så det blir lite glatt :)
 
Fina Angelica!
 
 
Mucahit och hans två vackra systrar, Gulbeyaz och Zubeyde!
 
 
Fan va jag älskar min turk!
 
 
PappaJoesi!
 
 
En vacker blomma jag fick från fina Evashohej!
 
 
Kvällen vi förlovade oss! <3
 
 
Fredagslyx en vanlig dag på giganten!
 
 
Angzy <3 Emzy!!
 
 
Tjejmys med dom underbara damerna!
 
 
Min fruktansvärt vackra skit!
 
 
Hahaha! Kolla mammas meeegapanna!
 
 
Jag kan vara rätt störig ja!
 
 
När Emelie får välja bilmusik. :)
 
 
Haha! Han känner mig för väl!
 
 
Vänner!
 
 
Min bästa bäääästa vän!
 
 
Har ni sett hur grann min mamma är?!
 
 
Och hur grann är inte jag?!
 
 
Gigis!
 
 
Angelica, Dilek och Etrita!
 
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Vilket härligt inlägg :) det uppskattade jag!!

2014-05-28 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0