27 juni 2014

Heelloo!
 
Det va ett tag sen jag sa hej här inne! Senaste var ju mitt midsommar inlägg, med en jävla massa bilder. Men det är för att jag tycker att det är roligast. :)
 
Det händer inte så mycket, jobbar som fan. Är i stort behov av semester. Får en vecka nu snart, ska bli så himla skönt! Att bara får vara lite giganten fri är ju såååå gott! :)
 
Det som är lite småfestligt nu förtiden är ju fotbolls-VM. I år hejar jag på Argentina! Tror dock inte dom vinner, men heja heja! :) Trots att Messi ser lite ut som en äldre dam. :)
 
På detta lilla torra inlägg så kör vi en egobild som jag lekt lite med. :)
 
 
<3 till er alla fem som läser min blogg. ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ååååhh så grann du är! <3

2014-07-05 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0