Back in town!

 
Då var semestern slut! Återigen dags att jobba lite! Veckan har gått så jävla fort, men jag har haft sååå mysigt! Helt underbart att bara få va!
 
Jag klippte mig och var på kalas hos mormor i alla fall! :)
 
Nu har jag bara lite mobilbilder, kamera bilderna kommer i ett senare tillfälle. :)
 
Håret nyklippt och lockat! :)
 
 
 
Redo för kalas.
 
 
Sen var de ju alla hjärtans dag och det var så mysigt att få mysa hela dagen!
 
Alla hjärtans dag naglarna!
 
 
Lite tjusig!
 
 
Drink och tilltugg!
 
 
Skål!
 
 
Mitt tappra försök till en efterrätt. Banan, chokladpudding och grädde. Inte så mycket för ögat, men såå gott!
 
 
Och i lördags var det inflyttningsfest hos Agnes! Vääääldigt trevlig kväll! Hade bara en bild på mobilen, men det kommer massa fler sen. :)
 
 
Det var allt för tillfället!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0