Min tatuering!

 
I torsdag gjorde jag äntligen min efterlängtade tatuering. Min fjärde hittills. Så himla nöjd är jag!
 
Har velat ha mamma och pappas signaturer länge och i torsdags var de äntligen dags. Jag fick följa med Agnes som hade tid bokat hos en gammal jobbakompis till hennes syster som jobbar på art gallery någonting. Lite osäker på va de hette. Men super nöjd blev jag!! :)) Hittade deras signaturer i en 15 år gammal skriv/dagbok som jag hade när jag var liten. :) Så överraskade pappa, men kunde inte hålla mig så hade skvallrat för mamma.
 
Så nervös jag va!
 
 
Björn va moralisk stöd till oss!
 
 
Lite lunch på detta va välbehövligt!
 

I mammas soffa när plasten precis åkt av.. alldeles röd efter hennes "mördarrakning" på armen. ;)
 
 

Åh va glad jag är! Riktigt stolt, ibland får man vara det över sig själv. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så tjusigt!! Och mördarrakning.. Jag ser det. 😁 ;) Men fint blev det!!

2014-08-28 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0