Grillning hos pappa!

 
Hejsan hoppsan denna lill-lördag! Japp, onsdag är det idag och jag går mot en ledig helg, det ska bli så mysigt! Ska ha lite familjeträff hos pappajoe med min faster och kusin. Ska bli himla mysigt!
 
Min påskhelg har ni ju sett lite i bilder, i alla fall från i långfredags! Hade lite ostbricka med Paulina, Angelica, Etrita och Dilek, och mamma kom med på ett hörn. :)) En rätt lugn kväll, men lite såsiga bidde vi. Jag ramlade ute på min balkong, inte av fylla utan för att jag skulle kliva över en stol och fastnade med ena benet och föll totalt baklänges och landade på rumpan och öste mitt vinglas in i tegelväggen. Jag slog mig inte utan det var mest roligt. Efter detta började klockan bli mycket och jag ville inte spela så hög musik så vi bestämde oss för att åka in till stan. Hamnade på morfars, det var jättemycket folk så det var inte så roligt, kunde knappt dansa... och jag som är så dansant! :)
 
Igår hade jag faktiskt en ledig tisdag, va lite duktig där hemma, städade och tvättade, sen messade Paulina och ville hitta på något. Så vi fick ett ryck och åkte hem till pappajoe och invigde bodegan med lite grillning. :)
 
 
Pappa var grillmästare!
 
 
Dom två bästa på Joesi!
 
 
 
Jag och Paulina posade i soffan!
 
 
En väldigt trevlig tisdagkväll <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0