24/4-2014

 
Faaaaan va tiden går fort, jag hinner fan inte med. :) Snart maj för böveln! Mucahit har snart jobbat en månad, han började ju den 1 april.. Och det går sååå bra för honom, han jobbar över i stort sett varje dag och har jobbat vissa lördagar mä, kan bli goa pengar! ;)
 
Annars händer det inte så möe, jag kämpar på at the giganten! :) Jobba, sova, äta, jobba! Fast inte till helgen för då är jag ledig i fyra dagar, jaaa fyyyyra dagar! Jäääämäään! Då hoppas vi på fint väder! :)
 
I morse när jag vaknade hade jag skitont i nacken, jag fattar ingenting, kan knappt vrida mig åt vänster. Jag måste ha sovit jävligt lustigt inatt, strängt! Jag brukar aldrig få ont i nacken, så känner mig rätt off idag! Nu när det är torsdag och allt. ;)
 
Så nu har jag tjabbat av mig lite idag, gott!
 
En liten bild till detta, ska gräva lite i arkivet. :D
 

<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0