12/3-2013

 
Helvete vad min blogg är död! Det skrivs inte möe här, men det är inte många som bryr sig heller, men tänkte försöka få lite liv i den, nu när det går mot ljusare tider. :)
 
Livet rullar på, jag o mucahit trivs som fasiken i våran lägenhet. Kanske inte i området, men inne i vår lägenhet som har blivit så fin! :)
 
På lördag blir det lite tjejkväll, Paulina och Denice från jobbet ska komma på ostbricka! Och massa alkohol ska drickas! O tjabbas ska det! Kommer bli väldigt trevligt!
 
Har inge bilder att bjuda på för tillfället, ni vet vad jag tycker om att blogga utan bilder, så det får bli någon gammal goding.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjoheeej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Barso

Jag blev iallafall jätteglad när jag såg på bloglovin att gobbegobbe hade uppdaterat! Du och Paulina borde ha en ny bloggtävling! Ett inlägg i veckan iallafall! ;)

2013-03-12 @ 15:37:48
Postat av: Paulina

Festliga bilder!! Trevligt med uppdatering :)

2013-03-13 @ 05:47:19
Postat av: Kim

Herregud där e ju jag!!! Kul att du uppdaterar =)

2013-03-16 @ 15:02:11
Postat av: Frida

Hahaha!! Vilka bilder, vilka minnen! :)

2013-03-18 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0