Liseberg med familjen!

 
I lördags begav vi oss klockan 10.00 med tåg mot Göteborg! Tågresan och bytet till spårvagn gick jättebra! Och halv tolv var vi på plats på Liseberg. O jävlar va folk de var.. Jisses! Men lika glada var vi för de!
 
Mamma köpte åkband! :)
 
 
Sen när Paulina och Mucahit skulle åka Balder så väntade jag o mamma på dom.. då spelade vi en gång på Geishahjulet o mamma vann stjänvinsten. :)))
 
 
Sen åkte Paulina o Mucahit Topspin och då åt jag slush! :)
 
I kön! :)
 
 
 
 
Efter de vet jag inte exakt vad som hände, men sen spelade jag o mamma på ett M&Mhjul o hon tog jävla stjärnvinsten där med! :)
 
 
Vid ett hjul vann hon bara en liten påse! :(
 
Men vi var glada ändå!
 
 
Vi gick tillbaka till Gott o Blandathjulet sen o tur var väl de.. Där tog mamma återigen stjärnvinsten.. När dom ringde i klockan för att hon hade vunnit så var hon på väg därifrån, hon tittade fel på hjulet.. men jag stoppade den förvirrade! ;))
 
 
Mellan varven lekte vi lite också! Här vann Mucahit ett litet bi!
 
 
Vi var helt mållösa när mamma tog den fjärde stjärnvinsten! :)
 
 
När Mucahit stod i kön till Uppskjutet så vann jag en isbjörn, Viggo! :)
 
 
Mucahit var helnjöd!
 
 
Under dagen så hann även familjen åka Lisebergsbergodalbanan tillsammans, vi åt god buffe o jag o mamma åkte parisehjulet! :) Helt jävla perfekt dag!!
 
Jag och Mucahit vann även vi en varsin stjärnvinst! Så på spårvagnen och tåget hem hade vi sex stora lådor.
 
 
När vi kom hem va vi tvungna att ställa upp de fint på bordet. :)
 
 
Det ser så jävla mycket ut när man öppnar lådorna. Jag o mamma var som barn på julafton!
 
 
 
Nu har vi godis hemma i alla fall! ;)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha Ni e galna ju! Är Emelie lite rädd för attraktionerna med tanke på att du mest väntade ;)

2013-07-10 @ 20:04:43
Postat av: paulina

Heeelt galet va hon vann! O vad vann jag? Men jag är inte bitter ;) sjukt mysig dag!

2013-07-12 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0