Alla hjärtans dag!

 
Jag känner mig så kärleksfull idag! Det är helt otroligt att det kan påverka mig så mycket, men jag myser verkligen med att det är alla hjärtans dag idag! Jag har så mycket kärlek att ge!!
 
Jag vill skicka massa kärlek med detta inlägg till min skit! Jag träffar inte henne idag så jag skickar dig kärlek på andra vis!
 
Du är min klippa!
 
I love you maaaaaan!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fasiken va jag älskar dig skit!!
 
Och så jävla roligt vi haft! (OBS: Kärringa kommentar!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kärringen; gunry; fembotajävel; lille dumman; skit

Tack mitt älskade hjärta! Va söt du är!!! Några mindre trevliga bilder men det bjuder vi på ;) det viktigaste är att det är du o jag skit! Då nu o för alltid <3<3<3

2013-02-14 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0