5/2-2013

 
Nu har vi vandrat in i februari, jag vill att tiden ska gå fort nu, jag vill ha vår! Jag är så trött på detta vädret, snöade som fasiken igår. Jag vill ha på mig min vårjacka och cykla till jobbet!
 
Annars är allt bra! Eller nja, det håller på att renovera hos oss.. Så i förra veckan fick jag ett brev, mellan 6/2 till 20/2 kl. 7.00 - 16.00 så kommer vi renovera i er lägenhet. Jag vet att dom inte ska vara hos oss hela tiden, men man vet ju aldrig när det kommer komma. Det ska byta ut alla fönster och vi måste därför ta bort allt och flytta möbler 1,5 meter från fönstrena. Allt detta är brötigt! Men men det får gå, har inte mycket val. :)
 
Hoppas allt är bra med er!
 
 

Kommentarer
Postat av: p

jaaaa määää ha våååår!!!! o påsklovsvecka!!

2013-02-09 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0