29/8-2013

 
Idag är det två veckor till vi åker till värmen! Whooohoo! Jag ska äntligen få lite semester, efter att ha jobbat sen 1 juli förra året så behöver jag veeerkligen lite semester nu! :))
 
Annars är allt bra, jag mår bra! Jag har mått bra den senaste veckan, har inte haft något gallstens anfall. :)
 
Igår fyllde ju Paulina år, så de bidde lite kalas efter jobbet. God pastagratäng och lite glass och frukter till efterrätt!
 
Ikväll ska vi hem till mamma och turkeyplanera!! :)))
 
Avslutar med en bild på mig och min fina kollega! <3
 
 
Ha en trevlig torsdag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: plina

Ja sooom vi skulle boka vår sprit...ne oldur lann?

2013-08-30 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0