31/10-2012

 
Nu ska jag vara nörd lite... :)
 
Har packat upp alla mina tv serier boxar nu och upptäcker hur mycket jag saknar, hur mycket av det jag vill se och hur lite tid jag har. :( Men jag och Paulina håller i alla fall på att gå igenom Skilda Världar nu, är på box 3 och sen har jag femman också, men jag har totalt missat att köpa fyran. :) Sen tittade jag och Mucahit på How I Met Your Mother i helgen, där har jag alla som kommit ut i Sverige. Men den senaste släpps 7 november, så då måååste jag köpa den med! Saknar det två sista säsongerna i Desperate Housewives med, och nu kanske man ska vänta på hela stora boxen med alla säsongerna i! Jag vet inte.. Mycket nu förstår ni! :)))
 
Nu fick jag tjabbat av mig lite! :)
 
 
Och bild från det som kan vara bland det bästa som hänt i serien!
 
 
Så jävla bra! :)
 
Det stooora hatobjektet i Skilda världar! Jag älskade henne när jag var liten, men inte nu, INTE NU! Vilken liten *****, ja det är för fula ord för denna bloggen. :)
 
 
Stina! Usch!! Hoppas hon blir vettigare när hon blir ihop med Alex, hon fjöntar sig med Andreas där vi tittar nu.
 
Så nu har jag fått ur mig lite! :))
 
Ha en lovely onsdag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0