5/11-2012

 
Goder afton allesammans!
 
Jag har fått urinvägsinfektion, bara så där på studs undrar ni då?.. Ja, så var de.. Kände absolut inget i lördags, och när jag klev upp på söndagen så brast de.. fy fasiken, ont o olustigt! Men åkte till jobbet, som tur va jobbade jag med Paulina så hon fick öppna. Jag inledde första halvtimmen på damernas. Drack en liter tranbärsjuice på två minuter och mådde asilla på det.. Det blev lite bättre, men sen illa igen. Så jag fick åka till farbror doktor.. Så 422:- riksdaler kostade denna härlia urinvägsinfektionen mig! Den vääärsta jag någonsin haft, jag är bättre nu, men inte helt!
 
Nog om mig, vad har ni gjort i helgen?
 
En bild på detta sen lägga vi voss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0