Längtar tillbaka!


Sitter här ensam hemma en lördag o drömmer mig tillbaka... känner mig så där lagom sorgsen... men de är inte så farligt! valde att bara vara hemma idag, ska jobba imorgon o känner mig lite trött o hängig. Så ville pigga upp mig själv med lite bilder från Turkiet! Guuuud var jag längtar ner dit... jisses!! 49 dagar kvar... sen är de 100 dagar på tisdag tills jag åker med mamma o paulina!! :)

Så delar med mig av lite bilder! :)

Första dagen i turkiet, här när paulina fortfarande var anti.. då hade hon ingen aning vad som skulle ske...



Jag var endå nöjd.. :)



Rätt såsigt första kvällen..



Första träffen och första bilden på oss! :)



Paulina ville med ha blomma i håret....



Paulina o hennes amca..



Världens bästa midsommar!



Det tar såååån tid att ladda upp bilder, fortsätter gärna en annan dag... Nu ska jag måla mina naglar, sen ska vi lägga voss!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ååååh som jag läääängtar!!

O ska äääntligen få träffa min amcam igen!!!

Kommer bli fantastiskt!!!

2012-03-04 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0