En kväll 2007..


Kollade igenom Paulinas blogg.. hon har ju varit duktig och bloggat sen 2007! :) Hittade ett inlägg från en utgång som vi haft... Hade ju en del utgångar 2007, då orkade man vara ute varje helg trots att man jobbade.. Då var man ung o rask.. :) Annat är det nu! Har jag otur, så är jag dålig i två, tre dagar efter.

Ramlade i alla fall över en bild..

"Vi kommer hem sent på natten, lite såsiga! Jag ska då öppna dörren med mina nycklar och på nått vänster dansar vi till det och nycklarna lyckas fastna i håret på Paulina.."

Tänk så roligt vi tyckte det var då!! Haha!

Goa minnen!!



<3


Kommentarer
Postat av: paulina

Haha ja det var jävla festligt!!! :)

Ja hur orkade man fest två dar i rad varje helg...o gärna jobba på det?

2012-03-06 @ 13:06:03
Postat av: paulina

Haha vilken gott kommentar race du haft på min sida! I like!

2012-03-06 @ 13:10:00
Postat av: Paulina

haha du känner mig för väl...mina ideer börjar tryta så man tager vad man haver!

2012-03-06 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0